här kommer lyckan,

Idag somnade jag vid 07:00, känns bra, känns stabilt!

har haft två möten, skickat massa mail och stryker mest runt och vet att jag kommer få så sjukt mycket att göra snart.

nåväl, dagens lycka, nytt desperate housewives-avsnitt, OCH californication, ä n t l i g e n.

lyssnar på älsklingshåkan, är på helt okej humör, skall snart laga middag, chili/lime kyckling, med wokgrönsaker och kokosmjök, mums. sen är det tv-kväll med j.

förresten,

så firar jag och tobias 1300 dagar tillsammans idag. lite mer än 3½ år ihop.



firar med en drygt två år gammal bild. jag ä l s k a r dig. nej, det kan jag kanske inte säga att jag gör,
 älskar räcker inte till. du är mitt allt, mitt liv, min luft. du betyder mer än allt tobias.

Guitar Gangsters.

Helt sinnesjukt vad jag har blivit dålig på att blogga, men, jag har inget vettigt att säga i guess.

Går upp vid 11-12, dricker kaffe, svarar mail, kanske duschar jag & drar på nåt möte.
Hem, svarar på mail, jobbar lite, middag, tv, svara mail, hänga på flashback & lyssna på musik.
Somnar vid 02-03. Somnar oftast och gärna till C/O Segemyhr.

Tja, det är väl ungefär så mitt liv ser ut just nu. Idag festa jag till det med att gå upp klockan halv tre, äta ägg och se på frågesporttävlingar på tv.


Jag håller på att leta lägenhet i Göteborg också, en central två till mig eller
en central trea till mig och jennipher, tjack tjack jatack.

två arbetsveckor kvar innan rookie nu, femman som gäller nu. fyfan vad jag älskar att jobba hårt.

quiet heart

jag har fått mycket gjort idag.

powerwalk & solning innan brunch.
två möten
påbörjat ett ackrediteringsystem
skickat massa viktiga mail
lagat tacos till middag (visserligen utan bröd, dom hade möglat upptäckte jag:< )
haft kvällsmöte med erika & johanna, planerat lite area accesser.

nu skall jag lägga mig i sängen och kolla på film. imorgon skall jag åka till Vimmerby med erika och johanna.


puss&godnatt

YESS

yes, äntligen!

har kommit igång med mitt egna projekt. inte en dag för sent, en vecka innan redovisning.
känns förbannat nice, och sjukt god tid för att vara mig. känns kul, och det känns bra. jag tror på det här!

nu skall jag laga middag, tacos. MUMS!

hemma.

tillbaka i hultsfred, gick ganska snabbt att åka faktiskt.
fick äntligen min sushi också, som jag vart sugen på i typ två veckor, testade den på Centralen i Göteborg, helt okej! Men jag är ju van vid supersushi vid kompassen, där har dom GIGANTISKA bitar, och världens godaste california rolls.

har precis vart och handlat massa mumisg mat, så nu skall jag fixa middag.

RSS 2.0