fett

har just tryckt i mig en jävla massa fett och mitt hår är fett. mysig kombo alltså. flottigt hår kan vara det värsta som finns, skabb skabb skabb. har gjort mig så skabbig som möjligt dagen till ära, så j. skall få en upplevelse hon sent kommer glömma. fast, egentligen beror det mest på att jag har vart så jävla lat idag, och inte orkat duscha.

jaja, meningslöst inlägg, men vad jag egentligen ville säga är att jag nu skall bege mig åter till de småländska skogarna, och mitt hem i Hultsfred. Ser så mycket fram emot att se smålandstenar, värnamo, vetlanda & målilla. fyfan vad jag hatar den jävla vägen. som grädde på moset har j ingen sterio i sin bil, inte ens en jävla radio. blir allsång med håkan, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0