the drugs don't work

påvägen från hultsfred i torsdags krockade vi. fast det var inte vårt fel, men det var läskigt ändå. vi slog oss inte så fasligt, jag flög bara in i vinrutan och fick bucklan of doom i pannan. tur att det inte hände en minut tidigare, för då hade jag fått mozzarella sticks i halsen, mina lökringar och jennifers jävla chili cheeze bollar i huvudet. nu klarade jag mig alltså bara med bulan och en loka i knäet. någon som såhär i efterhand är rätt så kul är att jennifer blev knockad av en trasig converse i bakhuvudet.

igår var det håkan hellström på liseberg, det var bra, men inte sjukt bäst. vi kom en halvtimma försent pga ett jävla emo som satt på rälsen och gjorde tågen inställda en timme. sen hamnade vi på nån jävla rockabilly(!) klubb, som vi hade hört skulle vara en hardcoreklubb, fail! Enda bra var att jag kom in gratis, för ersin som jobbade på sticky innan nu mer jobbar på storan. påvägen hem kom det kontrollanter på pendeln, men tack vare mitt sixth sense så hade jag för en gångs skull betalat den där jävla nattaxan. kändes fint.

idag har jag köpt två underbara kjolar. och imorgon ett par ännu mer underbara skor, som var ren kärlek vid första ögonkastet.

ikväll har jag och tobias vart på mammas pasta, vart på Bio och kollat på patrik 1,5, mysigt. promenad hem genom stan i det fina höstvädret. nu skall vi nog kolla på nån mer film. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0